Bowla

Yes slutat jobbet för denna vecka en härlig helg väntar. Fick en rolig överraskning vi ska nämligen åka och bowla med Bea och Marcus :) Hihi wiiiiiie vad kul :D Just nu så går jag på överskottsenergi är i full rulle här nu. Skakar nästan av för mycket koffein.Hahaha! Typsikt nu när man slutat jobbet. Det skulle vara bra om jag var så här pigg på jobbet!
Nåja kanske går bättre då på bowlingen ska försöka slå killarna. Jag och Bea i topp och dom i botten.
Ja nej men vi får se när vi kommer hem sen igen jag och J ska ut och äta sen så. Ah vi får se vad kvällen har att bjuda på sen :)
Men ha en vidare skön kväll kanske syns vi i bowling hallen :D Fyrislund alltså :D

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0