Ett sömnigt par i soffan

   
Det är jag och babe det. Ligger och kollar på "Bonde söker fru" hihi så kul :) Har legat i soffan ett bra tag nu men Nima räddaren i nöden hade värktabletter så J gick och hämtade dom :)
Tack tack tack Nima :D
Ja nej vi har nog inget annat planerat just nu än att fortsätta ligga i soffan och mysa lite till. Mat är vi inte riktigt sugna på än men det kommer väl. Jag känner ju mig mycket piggare nu så vi kanske fixar med bilen eller något. Har en stark lust att göra det hihi.
Jag vet knäpp! Men men man måste ju lära sig lite mer om min älsklings stora passion.
Ja nej nu så ser det otroligt inbjudande och lägga sig igen :)
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0