Färgning av utväxt

  
Så nu är jag hemma efter en seg liten dag på jobbet måndagar är alltid lugna. Så jag fick sluta lite tidigare jag hade vart duktig och rensat hela mode avdelningen och ingen på hem eller skönhet behövde så mycket hjälp eftersom det inte finns så mycket att göra på dessa dagar :)
Så Ann-lousie skickade hem mig eftersom det inte fanns något att göra som inte dom kunde fixa då.
Nåja men nu har jag heeelt tröttnat på min utväxt jag har så ska ta tag i det nu och färga det sliter ju inte på mitt gamla hår dessutom sa dom att det inte är så svårt att göra det själv så ah vi får väl se :D Hihi får se om jag går till jobbet eller om jag skickar J till att köpa ny färg :) Jag varnade dom att han kanske kommer in. Hahahaha! Nej men annars ikväll händer det inget ska duscha bara och så men inget annat ta det lugnt bara :)
Ja men hörrni ni får kanske se resultatet sen :) Ni kan ju alltid hoppas.

Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: Bilaloda

God bless you

2011-05-25 @ 12:26:40
URL: http://bilaloda.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0