God natt

Så nu kära läsare tänker jag lägga mig och sova.Börjar klockan tio i morgon så det ska bli skönt :)
Men ingen Helena :( Snyft aja men det ska väl gå bra ändå :)
Kanske ska få lära mig kassan snart Emilia på jobbet frågade om jag kunde kassan óch jag svarade nej och då sa hon att jag skulle få lära mig det snart. Herre gud hur ska det gå har stått förut men det var ju hos Sahleisömmerskan som jag praktiserade hos.Och där var det inga datorer eller något ju.Aja vi får se först när jag ska börja med det.
Nej men hörrni nu får ni vänta tills i morgon för nästan uppdatering.Och det hinner jag ju iallfall.Så kommer nog look of today också :)

Puss och sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0