Hemma

Så nu är vi hemma igen efter 1 och en halv timmes bowling gratis :D  Wiiiiie! Det tråkiga var bara att J vann :( Men jag kom tvåa iallafall :D 
Yes! J blev bara bättre och bättre mot slutet usch. Det tycker vi inte om :D Hehe!
ja ikväll så händer det inte så mycket mer blir nog en öl och en film med babe <3
Just ja efter bowlingen så åkte vi fyra till Kenz och käkade lite. Och nu ljuger jag inte, det var baaaaara nördar som kom och som var där. Och jag gillar verkligen inte sånna hahah känner mig as taskig men sånna bryr sig verkligen inte om sitt utseende eller om dom gör det så syns det inte hahaha!
Usch falubusan tycker inte om nördar.

Ja nej men i morgon ska vi dra till lunda för lite dragracing och konkörning :) Blir nog kul får se om vi får med oss Marcus också.Men vi vet inte vilken tid vi ska dit än men tänker inte gå upp tidigt så mycket kan jag säga det är helg då ska jag fan få sova :D 
Hihi!
Nej nu hörrni tänker jag lämna er ett tag ska ta mig en öl och krypa upp i soffan och kollla på "Släkten är värst" på 5:an nu klockan halv tio.
Så vi hörs säker sen innan sängen :)

Puss puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0