Hemma från bilutställningarna och bowlingen

 
  Sc styling hade en bil där
En corvette med vinge jag tyckte det såg häftigt ut men J tyckte inte om det.

Den ser ju inte sååå snygg ut med det ofixade fronten
Annars ser den snygg ut :D


Miiiin hummer eller ah Arash hade fått låna den från K och jag fick åka i den genom Uppsala stad seriöst jag är helt besatt av hummrar :D  Bilarna alltså!
Love love love them jag ska absolut ha en sen när jag blir rik ;)

Så nu sitter vi i soffan jag och babe. Vi både är ganska trötta.Jag fick en sockerkick när vi käkade men nu är det borta.Hihi! Det började ju med bowling i morse vilket jag blev ganska besviken på sen. för det visade sig att vi inte skulle spela alla på en gång alltså flera par på flera banor utan att vi skulle spela med dom man inte kännde och så. Dessutom så fick vi inte börja på en gång jag och J trodde att vi skulle börja vid tio bara det att när vi fick veta att vi inte skulle få spela tillsammans så fick man stå och vänta på att det skulle bli din tur. Jag fick spela med en tjej jag inte har en aning om vem hon var så vet inte om alla som var där var släkt till J bonus pappas släkt eller om det var totala främlingar. Men ah som sagt det blev jag lite besviken över jag hade ju gärnat vilja spela med J och han systrar och mamma tillsammans inte stå och vänta på att jag ska få spela och sen när jag är klart stå och vänta på att J ska få spela.Lite drygt. Men men det var ju kul ändå.Jag vann ju min rond och över J i poäng mässigt så jag är glad och stolt :D Hihi men vi sa nästa gång vi ska bowla tillsammans så vill vi verkligen bowla TILLSAMMANS!

Ja nej nog om det. Sen var vi ju på bilutställning vid meckonomen men det var fan as glest med bilar usch inge kul alls när vi var där så kanske det fanns 7-8 bilar så vi tröttnade efter några minuter. Hann ta några kort på en eller två bilar.
Sen åkte vi vidare till Gränby ishall och kolla på dragracning utställningen. Också glest med bilar TYPISKT! Hundra spänn i inträde för ett fåtal bilar. Nej usch! Aja men vi hade vår andra driftingbil där nu har vi ju två driftingbilar i temamet :) Vår gamla skyline och nu har vi en Camaro. Tyvärr så hade våran förare råkat köra sönder fronten på bilen så dom satte dit en ny front som inte var tillfixad riktigt. Så bilen såg inte såååå snygg ut :) Hihi Annars var den riktigt fin :D Den andra driftingbilen är tydligen nere i skåne och blir snygg.Får hem den snart tror J.

Ja men ikväll då vad händer då?Hos oss ska vi antagligen över till Bea och Marcus och spela något sällskaps spel om J är vaken då. Just nu sitter han och halvt sover.Hihi sötan<3
Nej men nu ska jag ta och snaska godis :)
Puss på er sötnosar och ha en skön kväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0