Hemma tidigt

Och det är värme fortfarande guuud vad härligt det är ju stek hett ute just nu ju :D Love love love <3
Hihi fick sluta lite tidigare idag eftersom det inte fanns något att göralängre hade gått runt och städat i en timme sen så frågade lilla emilia mig om jag ville sluta självklart säger jag ju att det inte behövs om nu det inte finns något att göra. Men dom sa så att dom själva hade knappt något att göra så. Ah men skönt för mig iallfall kan iallfall hinna sola lite nu. Sitter just nu på balkongen med Turbo lös. Än så länge går det bra han har lagt sig ner på ett bord som vi har ute :) Sötan men han är as intresserad av fåglarna som flyger runt på gården. Hihi! Ah har inte sagt till J att jag slutat tidigt eftersom han vill att vi ska handla och om jag säger att jag är hemma då kommer han inom kort efter 5 :) Vill ju hinna sitta här ett tag man är ju inte dum :D
Nej nu ska jag steka riktigt här ute innan han kommer :D

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Dominicmarlene

Great site, keep up the good work!

2011-05-20 @ 14:55:37
URL: http://dominicmarlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0