Kvällning

Ååh är helt slut i kroppen usch det blir inget jobb i morgon heller eftersom jag inte fått behålla maten idag heller. Så J sa att då får jag vara hemma i morgon fast jag inte vill men han sa så om jag spytt så får jag inte gå eftersom jag då inte är riktigt frisk i magen. Åååh hatar verkligen att ringa jobbet på morgon och säga att jag inte kommer att komma till jobbet när jag verkligen vill det :(
Va fan det är ju fredag hallå fast J sa att vi skulle ta det lugnt så jag inte ligger på lördag så jag kan vara med på bowlingen :) Han är bara för söt han hade dessutom köpt med choklad åt mig idag efter han handlat jag får ju inte äta den eller jag kan inte rättare sagt äta den men han sa så då har jag något gott till i helgen om jag mår bättre :)
Nej men det blir ju till att vila i morgon om jag känner att jag är bättre ska jag försöka traska ner till frissan och kolla med dom lite och handla silver schampo mot håret.
Ja nej men nu ska jag ta och fylla min vattenflaska med vatten och sen gå och sova :) Ska försöka få med babe också han är helt inne i sin dator blocket som vanligt :D

Sov gott nu sötnosar ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0