Läkar besök

Uuuuusch vad jag hatar läkare. Seriöst J skulle in till närakuten eftersom alla vårdcentralar har stängt hallå vad fan är det för jävla stil egentligen??? Sjukvård ska väl för fan inte ta ledigt för att det är en röd dag jag menar det finns ju sjuka människor som behöver hjälp och det blir ju kaos om man skickar vidare dom som nu till närakuten. Vi kom in vid sju och satt och vänta där till 20 min över nio och gissa dom hade EN läkare inne EN!!!! Om man nu ska stänga ner vårdcentralen då kan man väl för fan hyra in fler läkare dit.Dom kan verkligen inte ha tänkt igenom detta.
Aja nu är vi äntligen hemma har nyss tagit en skön dusch så känner mig fräsch igen :)

Nu så sitter vi båda och kollar på tv lite innan vi lägger oss.Vilket jag ska göra snart. Är verkligen jääätte trött!
Så det ska bli skönt att få sova några timmar.Ja i morgon blir det 10- 19:00 pass då så sen dag så man kommer ju känna sig lagom trött sen.As många har frågat om inte jag är ledig men ingen har ju sagt något till mig så jag kommer ju jobba som vanligt men det skulle ju vara skönt :)
Och helst om det visar sig vara härligt väder som det var idag.Hoppas egentligen inte att det är det då kommer jag inte tycka synd om er som är lediga.Rätt åt er :) Jag får slita häcken av mig medans ni kan ligga och sova hur länge ni vill.
Ja nej nog snackat om det nu.
Hade tänkt krypa ner med J nu i soffan och sen in och lägga oss.
Ni får sova gott så hörs vi mer i morgon ;)

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0