Maat

Så hemma nu det blev inget bloggande på lunchen mobilen slukar för mycket pengar när jag ska surfa på den.
Nu håller babe och jag på med mat. Blir makaroner och bacon + köttbullar. Mumma!!
Har syndat idag har shoppat lite kläder. Eller jag var tvungen att köpa ett nytt linne eftersom någon har snott den från tvätten skulle jag tro för kan inte hitta den någonstans här i lägenheten. Idoter det finns till grannar alltså!
Om det nu är någon som gjort det!
Ja nej men har köpt ett nytt linne då och sen har jag handlat en sjukt snygg kavaj och lägger upp bilderna sen efter maten :D  Ni kommer verkligen bli avensjuka hihi nejdå ni kan ju bara gå till närmaste Gina tricot butik och handla den men härmapor då :D
Nej då ska vara snäll :D
Ja men som sagt ni får se snart :)

Ska ät nu Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0