Mmm nice!

Så har tagit en skön lång dusch och är pigg och kry igen. J kom hem nu vid halv 11 ungefär. Blev lite ledsen över att han var tvungen att komma hem så sent har ju knappt sett honom idag. Stockholm tar ju inte 4 timmar att åka till precis han stack ifrån Uppsala vid halv 6 så aja. Nästa gång vill nog jag också följa med :) Road trip! Hihi!
Ja i morgon så blir det 10 - 19:00 pass igen då. Blir ju inventering hela dagen i morgon med skulle jag tro om vi nu inte är väldigt snabba förstås vilket jag är ju ;)
 
Jaja usch jag har märkt att det blir ju as dålig uppdatering när jag jobbar så sena pass. Får verkligen lägga på ett kol om kvällarna men då är man ju as trött så vet inte hur detta ska gå ihop?
Onsdagar och fredagar jobbar jag ju bara till 5 så då är det ju annat då hinner jag ju blogga mer.
Sen så har ju min lilla hjärna jobbat på hela dagen så när jag kommer hem om kvällarna så vet jag knappt vad jag ska skriva om vet knappt vad jag själv heter. Hihi!

Ja nej ska försöka uppdatera lite mer när jag kommer hem om dagarna även om jag jobbar sent.
Vet ju att ni vill det ;)
Nu hörrni är det dags för lilla mig att borsta gaddarna och hoppa i säng :) Om jag hinner fixa mig i tid i morgon så kanske jag kan bjuda på en bild innan jag åker till jobbet.
Ni kan ju hålla tummarna fast det beror ju på om jag själv känner att jag blir bra på bilderna såklart! Annars får ni väääänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0