Ny foundation <3

     
Så har inhandlat en ny foundation igen det är det enda jag har råd med just nu. Håller ju på och spara som fan eller rättare sagt försöker spara hihi :)
Jag kör ju som vanligt på Loréal´s True match c2 Vanille rose perfekt foundation :) Iallafall på min hud :)
Vad kör ni på kanske några tips. Skulle vilja prova nytt snart men vet inte riktigt vad bara. Hmm har ingen lust att slänga bort pengarna på skit precis.
Så tipsa mig gärna. Vill ha en foundation inte ett puder vill att det ska sitta kvar.
Ja ikväll så hade jag inte tänkt göra så mycket ska ta hand om mitt lös hår hade tänkt ha lite sommriga lockar i morgon :)Eller vad tycker ni blir inte det riktigt snyggt ;)?
Jag tror det iallfall.
Ja nej nu ska jag kolla lite tv och sen ta och kolla runt lite på annat skit.
Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0