På pbz

yes jag sitter där just nu. Får mecka lite med svärmors bil :) Jag lovar det går bra än så länge har bara skuvat så sen leker jag bara med kameran och med luftborren eller vad den nu heter :D Aaaaaas kul. Nima gick nyss hem så. han trodde vi skämta när jag sa att jag skulle vara med och mecka hahahah :D
Men tog nu en snabbis och blogga lite eftersom jag hade alldeles för bråttomt i morse kom ju på att man kanske ska locka sitt riktiga hår också så det inte ser allt för konstigt ut hihi :D
Så det var därför jag inte hann i morse.
Försökte mobilblogga men mobilen är as seg på att ansluta satt i minst 5 minuter och vänta utan resultat. Så ah tyvärr kära läsare kan jag inte blogga förän nu då.
Kommer upp lite roliga bilder här sen när jag kommer hem kan inte ladda upp dom här på jobbets dator.
Ja men annars ikväll så händer det nog inte så mycket vet ju inte när vi kommer hem, är så vacker väder ute så man vill ju inte sitta inne heller precis.
Men i morgon ska jag och Helena ut på stan och kolla runt lite hade vi tänkt får se vad som händer efter det. Så det ska bli kul :)
Nej hörrni nu ska jag ut igen till babe i verkstaden :)
Vi får höras sen senare om jag nu inte kommer och lånar datorn igen om ett tag.

Ha det så bra så länge :D Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0