Ryggont

   
Wow vilken dag har inventerat hela dagen och gissa om min rygg känner av det. Jag fick uppdaraget att inventera sminket vi skulle bara ta det som låg i lådorna alltså påfyllningarna.Och det var juinte direkt lite. Börja tio och var klar med inventeringen vid halv 6 tiden.Shit!!!
Aja ska bli skönt att få sova sen :)Ska ta en efterlängtad dusch också :D
J är med Pettson och kollar på en bil till honom. J är ju duktig om man ska köpa bil så många frågar honom om han kan följa med och kolla på bilarna innan dom köper dom :)
Det är ju bra :)
Jag vet inte när han kommer hem däremot. Snart borde han ju komma hem. Aja ska njuta av ledigheten ensam så länge. Härligt!I morgon ska vi också inventera allt i butiken så men det kommer nog gå fort eftersom hela personalen ska hålla på med det. Dessutom är ju jag väldigt snabb när jag jobbar :)
Bra arbetskraft helt enkelt.
Ja nej nu ska jag ta en cupecake och sen höra hur det går för J och pettsson.

Ha en skön kväll :)

Puss sötnosar <3 Ska försöka bättra mig med bilder har ingen lust och ork just nu brukar se rätt crappig ut efter jobbet så det är ju inge vidare och få det på bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0