Silver schampo

     200 ;- kostar den ;)På hårstudion

Så nu har jag och älsklingen hunnit käka och diskat eller ah snarare jag har diskat och lagat mat J hjälpte till efter lite gnäll att ta bort den torkade disken på bordet.Hihi ibland går lite gnäll fram.
Just nu är han ute och tvättar bilen.Så sitter ensam hemma just nu visst han finns ju bara 100 meter bort kanske men långt att gå. Jag kunde ju självklart inte äta riktig mat än känner jag smakade en matlåda jag hade kvar i kylen men jag kände direkt att jag inte skulle klara av det så det fick bli den sista filen i kylen. Mumma (eller inte)

Ah nu har jag äntligen fått mitt silverschampo vi åkte till ett drop in här i närheten och killen där inne var hur schysst som helst mot en han kunde verkligen snacka bort en. Men fick mitt silver schampo endå sen kunde han starkt rekomendera en hårinpacknings tub som också var as bra och som han sålt väldigt bra av och fått bra kommentarer av kunderna av att den funkar skit bra.Liksom mitt schampo. Och det skulle ta bort gula toner i håret jätte bra. Visst vadå han är ju försäljare också så men det lät as bra när han sa att kunderna har kommit tillbaka och sagt att det funkar jätte bra. Tjaa det är ju värt ett försök :)

Ni får väl se om jag är förbannad sen eller om jag är glad ska ju duscha sen så får andvända det då.
I morgon blir det ju bowling då i fyrishov om det nu stavas så vet inte men skit samma.
Klockan tio ska vi vara där så shit får gå upp redan vid åtta om jag ska hinna sminka mig och fixa håret samt käka frukost. Wow hur ska det gå. J kommer gå lös på mig att jag ska skynda mig jag lovar :D Hihi killar dom är alltid så otåliga när det gäller för oss brudar att göra oss snygga :D

Jag menar det är ju för deras skulle menar jag. Man vill ju se bra ut för sin kille och resten där ute :D  Mest för sin kille då självklart jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig dom får ha sin uppfattning inget som rör mig ryggen.
Nej hörrni tror jag ska krypa ner i soffan nu och gosa lite med min lilla skit unge till katt som ligger i fosterställning :D Bääääbis :D
Så vi hörs mer senare :D

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0