Slut för idag

Äntligen hemma har längtat efter det idag för att det blev så otroligt segt mot slutet Petra slutade så jag fick bara gå runt och tjecka av läget och städa. Inte kul att göra det i två timmar nästan. :(
Dessutom när jag hjälpte Petra med barnkläder så skulle jag in på lagret och ha upp stora plexilådor på hyllorna bara det att när jag fått upp domn så skulle jag ner men råka tappa balansen och föll bakåt men hann rädda mig genom att sätta ner ena benet bara det att tyngden gjorde så att benet vek sig så jag hörde att något hoppa till inne i knät så har as ont just nu i hela knät och det stramar i benet. Usch! Ah ska lägga på en vetekudde och sen ha benet högt.
Hoppas det är bättre i morgon men det tror jag :)

Ja nej har nyss käkat så blev kotlett med pommes och bea sås :) Gott gott! Sen har vi tvättid just nu också J har vart så duktig som fixade det :) Sen så handlade jag en underbart snygg tröja idag den kostade bara 149;- så jag kunde inte hålla mig har inte köpt kläder på flera månader. Sen så gick jag efter jobbet och köpte smör och en varsin choklad kaka till mig och babe :)
Tröjan får ni se strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0