Slut i kroppen

Efter en lååång dag på stan med en massa solande. guuud så härligt det har verkligen vart helt underbart väder idag :) Jag och Helena har gått runt hela jävla stan idag så vi kommer verkligen ha träningsvärk i morgon.
Men gud så kul vi har tillsammas vi är helt galna båda två :)
Nu har vi dessutom bestämt oss för att ta percing tillsammans. Hon vill ta i tunga igen och jag vill ta en i läppen naveln tar jag sen tror jag :)
Hihi kommer bli super bara det att där hon vill ta kostar det 600 spänn att ta hål i läppen men en tjejkompis till mig tog på ett annat ställe borta i alunda för 300. Så får se vart jag tar. Där Helena vill så är det ju säkert på att det blir bra så ah men det löser vi sen :)
Nu ska vi strax dra över till Bea och Marcus för lite mys pys :)
Så vi kanske hörs mer senare :)

Puss sötnosar<3
Köpte glass mumma :D
Snyggingen Helena hon hamnade på bild vare sig hon ville eller inte ;)
Hahaha vi såg en sån där levande död staty på stan hahah fan vad den var rolig :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

GUMMAN förstör inte ditt fina ansikte med en percing i läppen och tänk på vad mycket bakterier det frodas där när du äter etc.....Jag vet minst två som kommer att bli lessna om du gör percing i läppen

Sköt om dej gumman så hörs vi

kram

Mamma

2010-05-23 @ 08:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0