Slutat tidigare wiiiie

Så nu har jag kommit hem hahaha det var nog inte meningen att jag skulle till jobbet idag men dom hade glömt sagt det för Louise var inte där hon är den andra praktikanten där som bara jobbar4 timmar om dagen. Så ah jag var ensam där nästan det var inte mycket personal idag. Sen så satt jag och pratade med min handledare där och hon frågade varför jag var på jobbet eftersom hon trodde också att jag skulle ha ledigt men sen när jag berätta hur det låg till så frågade hon sen vilken tid jag skulle sluta och när hon fick veta att jag skulle sluta sju så sa hon att " Nej gå hem vid 4 du". Hahaha ja ba " jaså????" Okeej :) Typiskt att det inte är sol nu bara då :( Suck! Självklart började det spöregna nä jag cyklade hem. Usch! Blöööööt.

Aja nu ska jag bara ta det lugnt J är på Arlanda på möta med Pbz. Vet inte varför dom har möte där men. Nåja i helgen då vad händer då kära läsare??
Jag ska nog iväg med Helena och sola om det inte är as varmt ute så ska vi försöka gå till ett solarium. Har ju aldrig sola i ett solarium tidigare har ju haft värsta brännan av att bara sitta ute i solen.Satt ju lite igår på balkongen och som vanligt märker man lite resultat.
Men sen ska J försöka lära mig lite mer om bilar hihi jag har ju vart lite sugen på det nu och då kanske det blir av.

Såg era komenntarer klart klänningarna är snygga jag har ju smak :D Hihi!
Men det är verkligen jätte kul att få kommentarer snälla iallfall :D
Nu ska jag ta oh göra lite te och kolla klart på Top model. Sen väntar jag på att Bea ska komma över med min älskade klänning som hon lånade till en skiva :)
Så min kväll ser inte så fullbokad ut precis :P
Ja nej men vi hörs mer sen :)


Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: penis

snygging

2010-05-13 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0