Söndags mys

Sitter nu i soffan med babe och kollar någon film på 5:an. Verkar bra så. Har nyss kommit ut ur duschen så skönt. Har sen under kvällen fixat till mitt lös hår gjorde nya lockar till i morgon :)
Blir nice nice :D
Fick veta av mamma idag att hon och Mats åkte till Kreta. Fy fan vad orättvist jag vill också åka utomland men hur fan ska man ha råd med det???
Nåja någon dag ska vi väl kunna göra det.
Vi ska ju kanske ta och åka eckerö linjen i helgen så det ser jag fram emot riktigt mycket hoppas bara på att det blir toppen väder :O
Helena ville också så gärna åka med så ska höra med henne mer i morgon på jobbet om hon vill och kan såklart :)
Men det kommer bli as kul i vilket fall tror jag :D
Ja nej men kära läsare detta är nog mitt sista inlägg för idag men vi hörs ju mer i morgon så :D

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Paulvera

I want to say - thank you for this!

2012-05-24 @ 10:33:59
URL: http://paulvera.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0