Sova??

Har nyss tagit en lång härligt dusch. Ah vet att det är sent man ska ju egentligen inte dusca så här sent men men skit samma hihi :D
J ska strax hoppa in han med. Vi brukar ju inte duscha tillsammans eftersom vi tjaffsar jämt om vem som ska ha duschslangen och skriker då jämt på varandra att man fryser eller det svider i ögenen ge mig vattnet :D Hahah så brukar nu duscha själv :)
Nej men nu tänker jag gå och lägga mig eller ja jag behöver bara luta mig bakåt sitter i sängen så :)
Men i morgon är det dags för jobb igen då. Usch den här helgen har gått alldeles för fort. Hoppas veckan går fort igen så man får helg och vila ut ordentligt. Nice!
Nej nu hörrni ropar min säng på mig att jag ska lägga mig under det vaaarma täcket mmm.

Puss och god natt bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0