Trööött!

Shit vad trött jag är. Sorry för dålig uppdatering idag men har inte haft tid att blogga förän nu. När jag kom hem vid 6 så fick jag ställa mig och diska och sen laga mat. Sen har jag målat min hylla igen eller rättare sagt jag glömde dom två hyllorna.
Men nu är det klart och ska torkas nu.
Men har nu sett vädret ute då?? Det är as svart ute här hos oss. Känns som om det kommer åska snart eller nåt :S
Usch hoppas inte det gör det ni som inte vet jag är ju liiivrädd för åska hatar det. Jag är verkligen krypa under sängen rädd :S
Och det är verkligen inte kul. Jätte obehagligt!

Nu vet ni vad jag tänker göra nu??Hihi babe har köpt en paradis as och jag tänker gå och snatta lite av den :D
Ska ni göra ikväll då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0