Tv+ godis och juice

     
Mums sitter och dricker juice och käkar lite choklad. Mumma är det! Inget på tv däremot eller det finns väl något men inget kul så. Har vart ute och åkt med pappas corvette sååå jävla kul ju :) love that car! Tyvärr är det inga kvalitets bilar. Den börjar bli lite grinig.
Jaja men det löser väl babe och pappa.
I morgon händer det nog inte heller så mycket har tvättid så. Ska försöka städa och så också.J har gnällt om det några gånger nu. Men hallå när jag kommer hem från jobbet om dagarna så är ju jag as trött så inte fan orkar jag städa då heller. Usch!
Nej nu ska jag vara lite mer social mot babe här. Hörs senare :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0