Wow duktig jag är

Jápp nu har jag kommit hem skööönt :) Har precis tagit hand om disken dessutom var ju en enorm hög.Men nu så är den borta :) Sitter nu och njuter av lite choklad ska strax ta kort i sovrummet ur det blev efter städningen :)
Ja ikväll så är det ju mycket bra saker på tv så jag kommer sitta och njuta av det :)
J sitter vid sin dator så han kommer nog sitta där ett tag.Och det får han göra. Jag ska ha tv så hihi :D
Vad ska ni hitta på ikväll då kära läsare ta det lugnt ni också?
I morgon blir det 8- 5 pass så det blir skönt :)
Fast sista dagen med Helena tråkigt :( Eller ah ser henne igen nästa veckan men då är det sista veckan vi jobbar ihop tror jag det var eftersom hon ska utomlands.
Snyft! så ingen Helena hur ska det gå???
Aja men vi skulle försöka hitta på något i helgen sen kanske :)
Ja nej nu ska jag städa undan lite till :)

Puss sötnosar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0