Yes guuud vad kul åter igen

        
Japp då har man legat på toan igen då. Asså nu får det fan vara bra.Jag får fan inte behålla något. Buuuhuuu! Asså det är synd om mig just nu håller på att bli galen av att sitta hemma. Dessutom fick jag veta igår av J att vi ska ha bowlingdagen på lördag. Så jag måste verkligen bli frisk nu.Dessutom är det bilutställning både på gränby och sen var det utanför meckonomen eller vad det nu var. Och det tänker jag verkligen inte missa. Nej nu ska jag ta och försöka vila lite. Får nog be J handla själv idag fast jag skulle behöva gå till frisören och handla ett speciellt silver schampo eftersom det jag har nu är inte riktigt lika bra som det dom har där. Det där silverschampot jag fick av min lilla Bea förut. Håret blev nästan vitt och det vill jag ha. Inte vitt men att det lite gula tonerna försvinner. Men aja antagligen får J åka själv eller så följer jag med fasst jag riskerar att smitta men men. Kanske behöver komma ut lite det kanske hjälper.
Ja nej men vi får höras sen :)

Puss sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0