11:e November 2010

God morgon :)




Hahah nej jag kom aldrig upp vid nio där var så varmt och skönt här i sängen :D
Har som ni kanske hörde fortfarande inte kommit upp än men är på väg nu.

Vaknade av två sms. Ett ifrån min gamla klasskompis som jag har planerat att träffa på lördag :D
Och den andra från elgiganten som sa att min dator har kommit vilket jag hoppas inte stämmer. INTE MIN datorn utan en NY dator jag tänker fan inte ta emot min gamla igen det kan dom ju inte vänta sig och sen så vill jag ju inte ens ha den där jävla sorten igen utan jag ska försöka få pengarna tillbaka för den och köpa en annan.

Håller ni tummarna för mig sen??

Hoppas jag kommer hem nöjd denna gång!

Annars idag har jag inte så mycket planerat förutom att städa lite och packa om jag nu inte gör det i morgon istället.
Kanske är bäst det. Har ju hela dagen på mig då tills Jonas slutar.

Ni då vad har ni för er idag? :)
Är det ingen som har lov längre det brukar ju vara så olika mellan skolorna när loven är.Kom ihåg när man själv gick i en då hade vi lov en vecka sen kunde kanske dom här i uppsala ha veckan efter.
Jätte konstigt.

Nog om det nu! Ska försöka röra på fläsket och komma upp här och fixa frukost.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0