14:e November 2010

God morgon :)






Har verkligen inte vaknat på rätt sida idag. Dessutom har Jonas försökt putta ut mit hela natten. Inte kul.
Så är så jävla trött just nu vill bara gå och sova igen.
Men klockan 1 ska vi åka hem till Gun och hälsa på. Hon har ju tydligen flyttat vilket jag inte har vetat om förän nu :D
Men hon hade bara flyttat några dörrar bort.
Så hon bor fortfarande i samma hus.

Sen så är det dags att säga hej då och åka hem till Uppsala igen. Ska faktiskt bli skönt att få sova i sin egna säng igen. Pappas eller min gamla snarare är verkligen inte gjord för två. Hahaha.

Pappa själv kom hem halv 4 inatt eftersom han spelade.Och väsnades hur mycket som helst han var väl övertrött.
Nu ligger han i soffan och tänker inte gå upp på ett tag verkar det som. Aja ska gratta honom när han väl kommer upp.

Ja nu ska jag klämma i mig lite frukost här med Jonas och syrran.

Vi hörs senare :) Pussssss :love:

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tips; http://click.double.net/?30570;344;12014;0;38570 :)

2010-11-14 @ 11:37:45
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0