16:e November

God morgon!



Idag är det heller inge bra känner mig totalt slut gick ändå upp vid nio för att jag inte kunde sova.
Var uppe en stund och försökte käka en macka men det gick inge vidare så gick och lade mig igen.
Så vaknade upp för ca 1 timme sen igen så nu sitter jag i sängen med en kopp te istället.

Ah som sagt så vet inte hur mycket uppdatering som kommer hända idag kanske kommer lite fler än igår. Man vet ju aldrig.

Ni då läsare allt bra med er idag?Hoppas på det. Aldrig kul att ligga sjuk.

Nej hörrni nu ska jag nog ta och krypa ner igen med min varma kopp te och kolla lite tv och samtidigt proppa i mig en värktablett.

Hörs senare :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0