17:e November 2010

God morgon :)



Nu känner jag mig mycket bättre är på topp humör. Hoppas det håller sig hela dagen.
Kom upp ur sängen för kanske ah lite mer än en timme sen är det iallafall. Har nyligen kommit ut ur duschen. Så nu gör jag lite frukost. Och faktiskt så sitter jag inne i köket idag.
Det brukar jag inte göra.
Hihi!

Ja idag så får jag schemat för i helgen hur jag jobbar och så. Sen så idag ska jag som sagt försöka hitta en ny dator vill ju ha en HP men dom är jag tvungen att lägga till pengar för att få och dom pengarna har jag ju tyvärr inte just nu :(

Nåja det kanske finns en annan bra eller om jag flörtar med jonas om han kan lägga ut så länge :)

Hahaha den token försökte byta bort sin. Eller han frågade om vi inte kunde göra så som att han får mina dator pengar dom från compaqen och då får jag hans gamla häckiga Tosiba ALDRIG!

Hatar hans dator den är helt knäpp :O

Hahah token min. Nåja vi får se vad dom säger på elgiganten hoppas innerligt att jag kan få pengarna tillbaka och spara ihop så jag kan köpa sen när lönen kommer kanske :)
Eller om jag gör det efter jul :)

Sen så ska vi ju till Jonas lillasyster och gratta henne vet inte vilken tid men vi käkar nog först skulle jag tro :)

Nu så ska jag smaska i mig min lilla frukost :D

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0