18:e November 2010

God morgon :)





Vaknade upp med världens smärta över hela magen inte kul alls. Nu känns det bättre efter några alvedon.
Jag som trodde jag skulle få sova lite längre.
Men icke!

Vad har ni för er idag då kära läsare? Har ni vaknat än?
Som sagt knappt här...:P

Idag så kommer min dag bestå av städning för det mesta och sen får vi se vad jag gör.
Men vet inte hur länge det kan ta när jag städar det beror på om jag hittar något kul att göra samtidigt eller jag kan också fassna framför tv istället :D
Hihi
Typiskt mig!

Idag håller jag alla tummar jag har för min älskling som ska på ett viktigt möte så får se ikväll när han kommer hem hur det blir :D
Vi har valt att inte berätta för någon än eftersom det ska bli en överraskning om det går vägen vill säga.
Babbsan vet och dom där hemma men berätta det inte för någon än :D
Han vill nog gärna berätta det själv :D

Ja...lite frukost kanske man ska ta och göra??
Lite nyttiga mackor med te får det nog bli :)

Men vi hörs strax igen ska bara gå och klä på mig och göra i ordning frukosten.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0