19:e November 2010

God morgon! :)





Har inte sovit på hela natten nästan kämpade verkligen med att försöka somna men var så otroligt lätt väckt för så fort jag slappnade av och höll på att somna så vände sig Jonas om i sängen eller smacka som han bruka göra. Inte kul :(
Snyft så har bara sovit kanske sen 7 i morse så fått lite sömn nu.
Har ganska så ont i skallen men det beror säkert på alldeles för lite sömn.

Bea gumman frågade om jag ville hänga med ner på stan nu på morgonen men som sagt känner mig inte alls pigg för det just nu heller.
Så vi får ta det efter helgen :)

Ni då läsare är ni vakna än? :D
Fredag idag wow denna vecka har gått så fort eller är det bara jag som tycker det?
Heltt sjukt!

Jag ska nog inte göra så mycket ska nog ta och rensa upp kläderna från golvet hihi råkade hamna där igår efter städningen.Nåja tur att man har en klädställning bredvid sängen.
Hahaha mina två andra garderober har jag nästan inte tittat i hahaha dom kläder jag använder mest sitter på ställniingen :D
Bra va?

Nej får ta och rensa lite tror jag :)

Oj nu sitter Turbo utanför dörre och kraffsar och gapar.
Säkert hungrig han brukar vara duktig att säga till :D

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0