22:a November 2010

God morgon :)






Har ni vaknat?
Jag har vart vaken ett bra tag här hemma. Eller bra och bra tag är det väl kanske inte men 2 timmar sen.
Har inte haft tid att blogga förän nu håller och snackar plugg och om jag får börja redan idag så kommer det nog ta hela dagen vill helst börja så snabbt som möjligt och bli klar snabbt för att slippa tänka på det på Julen och dagarna efter.
Smart va?

Men först nu så ska jag fan ta och lägga mig i ett varmt bad för kanske sista gången. Vi planerar ju att ta bort det. Får se så ska utnyttja det för sista gången nu då.
Kommer säkert inte ligga still så länge eller om jag tar Jonas dator in och sätter på en film så kanske jag kan ligga kvar.

Så får det nog bli :)
Vad ska ni annars hitta på idag då kära läsare?? :) Snön börjar ju komma tillbaka lite smått ser jag . Iallafall här hemma i Uppsala. Kommer lite smått då och då men då ligger det kvar sen också.
Aja det är ju ingen riktig jul utan snö såklart.Eller vad säger ni??

Nej hörrni ska tappa upp badet nu och sen fixa lite frukost till mig och Turbo som ligger här bredvid och försöker tuggga på min reservkontakt till datorn.

Ja just ja det glömde jag säga min kontakt till dator alltså strömmen funkar inte hahaha och jag köpte den för mindre än en vecka sen så den ska jag lämna tillbaka och se om jag kan få en ny.
Har vart superförsiktig med den.Men jag tror Turbo lyckades tugga en gång lite smått men det gick inte ens igenom så det kan inte vara därför. Jag tror det är mer när jag skulle räta ut kaben som jag hörde att det knaka och knastra och så ska väl inte en sladd låta när man ska räta ut den heller?? :O

Ah nej så det ska jag och Jonas göra sen efter han slutat :)

oj nu blev det ett långt inlägg. Men nu ska jag sluta babbla och sätta fart.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0