22:a November 2010

God morgon! :)






Gäääsp! Kom inte från sängen nyss har städat lite innan var uppe kanske vid 11 så har hållt på tills nu så nu kurrar magen efter frukost.
Har ni vaknat än då?

Ny jobb vecka då för er jag ska kontakta min handledare idag och prata lite med henne.
Och sen finputtsa här hemma i lägenheten. Små saker som behöver fixas.
Har skit fint här hemma just nu hehe jag var ju tidigt som sagt med julsakerna :)
Kunde verkligen inte vänta.

Ja ni då läsare vad gör ni idag?

Åååh jag vill att det ska bli torsdag så jag kan gå och handla julklappar.Har ju som sagt några kvar att köpa till. Syrrans är ju klar så det känns skönt :)
Hihi önskade träningsbyxor av henne eftersom nu vill jag verkligen sätta igång med träningen.
Igår när vi hängde upp belysningen så skulle jag springa ner ju och kolla hur det såg ut nerifrån.
Och då när jag sprang tillbaka så var jag bra gärna sugen på att fortsätta springa men var inte tillräckligt varmt klädd tyvärr.

Ne så snart så tar jag fan på mig skorna och springer ut :)

Nej nu låter magen så mycket att det skrämmer turbo :D Hahaha

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0