26:e November 2010

God morgon! :)






Kan ni tänka er att November är snart slut :O Shiit vad allt går fort nästan för fort man hänger ju knappt med.
Sitter just nu i sängen nyligen påklädd ska strax gå upp och göra lite frukost :)
Sen så ska jag ta tag i plugget en del iallafall börja lite smått.
Egentligen skulle jag behöva göra annat idag också så vet inte riktigt hur jag ska göra.
Ah skit samma vi får se hur det slutar.

Ni då läsare vad gör ni då idag denna fredag?:)
Fint väder är det iallafall ute måste jag säg kan det inte alltid vara så här.
Avskyr när det blåser kallt och att man är nära på att frysa ihjäl när man går ut.
Vinter är inte kul. Bara till jul och nyår :)

När jag fyller år kan det gärna vara på väg bort tycker jag :)
Hihi!

Ja hörrni ska nog ta mitt lilla arsle och knalla upp pch laga en god liten frukost :)
Ah just ja jag och Bea skulle ju svälta oss till på lördag :D Hahaha men det kunde jag inte hålla gumman :D Tyvärr. Hihi

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0