28:e November 2010

Noveber börjar ta slut nu helt otroligt :O Och det är första advent idag :O
Shiit!
Måste nog ta och handla en ljus hållare och sätta i ljus så jag kan räkna ner :)
Har ingen just nu.

Igår så hade vi verkigen as kul. Är alltid så himla roligt att åka och hälsa på dom där.
Sen kom Hubbe,mulle och Marcus.
Stod runt en brasa och drack glögg sen när det vart för kallt satt alla i köket och pratade minnen :D
Alla kom överrens om att vi saknade tiden för typ tre år sen när det var hemma fester varje helg man hade verkligen något att göra då hela tiden.
Hur kul som helst.
Man önskar ju ibland man kunde vrida tillbaka tiden.

Nåja men men as kul hade vi.Får ta och göra det där igen tycker jag hihi.

Just ja sen igår så fick jag ett sms Mary mäklaren och frågade om jag kunde hjälpa en tjej idag för Mary själv hade gått och brutit benet så :(
Stackare!
Du får krya på dig :love:

Så börjar klockan 15:00 idag och håller nog säkerligen på en timme men vadå skönt 600 spänn rikare bara idag då :D
Wiiiie!
Men först nu så ska jag och Jonas ut och julhandla.
Så måste göra mig klar här.
Men jag uppdaterar mer senare jag kanske inte hinner göra det innan jobbet men då kommer det efter isåfall :)

Puss så länge ha en bra dag snyggingar :D :love:

Kommentarer
Postat av: Emilia Karlsson

Mycket bra blogg måste jag säga! Vilka brukade du umgås med i falun? brukar vara där ibland så kanske är några man känner :) brukar du gå ut ofta när du är i falun? och vart i så fall? vill ha lite tips då jag planerar att åka dit i helgen :)

2010-11-29 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0