29:e November 2010

God morgon :)






Gäsp! Turbo har lekt som en tok här på morgonen när man har försökt sova. Skit katt.
Jonas mådde inte speciellt bra i morse så han kom hem igen efter ett tag.
Men sen för en timme sen kanske fick han tag i en besiktningstid till bilen.
Så han är där just nu.
Sen funderade han på att dra till jobbet igen eller om han kommer hem han visste inte hur han skulle göra.
Ja jag ska iallafall plugga idag och skriva till Katarina att jag bara hade 5 veckor p mig att plugga och det kommer jag aldrig hinne speciellt inte med allt det jag skulle göra. Det kan dom glömma sist hade jag nio veckor på mig och jag var helt klar kanske efter 6 veckor och då hade jag gjort disskutionen.
Men jag tänker inte plugga hela Svenska A på 5 veckor.
No way in hell!

Så det ska jag skriva till henne.
Sen som sagt ska jag ju till tandläkaren senare idag också aaaah inte kul. Jag hade ju käkat lite för mycket godis hihi.
Så ska laga lite.
Bäst att gå nu medans det är gratis menar jag.

Ja hörrni nu ska jag ta och göra en fruktansvärt god frukost.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0