2:a November 2010 KILL ME!!!!

Faaan också är så förbannad just nu. Vaknade upp vid halv 6 av att det gjorde grymt ont i halsen. Och när jag sen lyckas somna så ringer klockan. Asså det gick fan inte att gå upp har fått halsfluss IGEN!!

Detta är inte sant!! KILL ME NOW!

Jag råkar jämt ut för detta halsmandlarna är däremot inte lika svullna just nu som dom brukar vara men jag hoppas fan innerligen att dom inte svullnar mer.

Så klämmer i mig soppa just nu för att lindra smärtan. Jonas den jäveln lyckades få en besikting idag hahah han har vart inne på sidan sen igår och uppdatera tider för att se om det vart något ledigt tidigare och nu hoppade han in i sovrummet skit glad över att han hade hittat en.

Ah han är också ganska hängig idag tror det är han som har smittat mig. Har inte haft problem med halsen på länge nu men han har haft så är 100 % säker att det är hans skit jag har fått :(

Nej nu ska jag fortsätta sörpla soppa och krypa in i mitt duntäcke här i soffan.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0