30:e November 2010

God morgon :)



Har nu sovit gott? Det har jag, har sovit som en stock faktiskt riktigt skönt :)
Har nyligen vaknat så ska strax gå upp och göra i ordning frukost till mig och Turbo.

Vad har ni för er annars då läsare?

Kan ni tänka er att det är första december i morgon??
Nu måste jag ju köpa en julkalender en choklad :D Har ni redan inhandlat någon?
Det är ju ett måste. Det kommer jag nog aldrig att växa ifrån hihi :D

Ah nu är det endast tre tills Jonas slutar sitt jobb och börjar på Novation på måndag :)
Jag håller tummarna på att det går bra.
Men han skule behöva mecka med volvon idag eftersom om han inte har fixat den tills på torsdag så har han körförbud.
Han har för mycket höga värden av avgasen. Men sen han bytte grenrör så har det minskat en hel del men nu ska jag också byta ut katalysatorn hahah det roliga var att min kära pappa sa att det säkert berodde på just den för det hade det vart med hans bil. Men inte Jonas han trodde inte på det men nu så inser han att han kanske hade fel ändå :D Hihi

Nog om bilsnack :D Ska försöka pallra mig upp och klä på mig :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0