3:e November 2010

God morgon!





Tog en längre sovmorgon idag det förtjänar jag eftersom hela min dag idag besår av plugg plugg och åter plugg.
Ska sträckläsa läroboken och kolla det sista på frågorna. Kommer nog säkerligen få sträckläsa den två gånger.:(
Suck!

Ska ju upp tidigt i morgon bitti för att snacka med honom. Usch jag ser verkligen inte fram emot det skulle bra gärna vilja hoppa över den dagen.
Nej men det blir nog skönt att få det överstökat och hoppas att han är snällare i camen än när han har rättat uppdragen. Man får ju nästan inte G bara för att man inte kan svara på en fråga som svaret inte ens finns i boken.:O

Om jag får IG så seriöst jag kommer inte bry mig. Visst jag har jobbat stenhårt med detta men om jag nu verkligen får underkänt så kommer jag No Way In Hell rekomendera plugget till någon annan och jag ska snacka med min handledare på cvl och berätta hur dom verkligen var.

Nej hörrni vi får hoppas på det bästa helt enkelt! :)

Nu ska jag börja så vi hörs lite senare :love:


Kommentarer
Postat av: Georgnelly

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-04 @ 20:54:21
URL: http://georgnelly.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0