5:e November 2010

God morgon sötnosar ;)






Har lyckats kommit upp nu.Ska ta och göra i ordning frukost och fixa mig snart.
Klockan ett ska jag dra mig ner mot stan och möta upp millan då vi ska ta en fika någonstans och sen så möta upp Bea :)
En heldag på stan alltså. Sen får jag se om jag knallar till Jonas jobb och väntar in honom om han tänker sluta 4 idag vill säga annars får jag ta bussen hem igen :)

Annars idag så har vi inget planerat ta det lugnt bara än så länge.
Jo jag ska kolla efter lite julklappar på stan åt familjen det måste jag göra men vad ska man köpa åt sin syster???? Någon som har förslag??
Hon själv visste inte.
Men så där brukar det vara ju man kommer på i efterhand att " åh just ja det kunde jag ju önska mig"!

Idag då kära läsare vad händer??

Nej nu kurrar magen så dags att gräva fram lite frulle :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken mästerfotograf jag är ;)

2010-11-05 @ 17:32:36
URL: http://emmathefalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0