6:e November 2010

God morgon :)




Har nyligen kommit upp ur sängen.Vaknade av att jag hörde Jonas snacka med någon så gick upp och möttes av att lilla Ingmar satt på skrivbords stolen :)
Jonas var ganska så bakfull idag stackarn hahah :D

Jag däremot mår toppen. Lite hungrig men det ska vi väl fixa så jag slipper vara.
Hade verkligen as kul igår hos Bea och marcus när jag och bea filmade dansvideon så vart vi så slut efter att jag somnade ovaggad när vi la oss sen :)
Det gjorde älsklingen också.

Hahahahah Jonas kommer verkligen få höra detta nu när han sjunger i duschen av jätte mycket folk :D Han var ju så söt :love:
Han står alltid och larvar sig i duschen och sjunger som en liten flicka. Jag sitter alltid och garvar åt detta hihi.

Ja idag så händer det inte så mycket ska städa och diska lite senare. Jonas och Ingmar åkte nyss för att mecka med volvon som Jonas har lyckats haft sönder.
Pajjat hela växellådan eller han får inte i 1:an det är helt stopp där och 3:an går i men tar inget så det är konstigt men tydligen hade han kört gärnet ur den igår. Typiskt honom!
Och sen när man frågar varför han gjorde det då får man bara till svar " den ska tåla det"
Hahahah han ska inte ha bil :D

Ah men om ca 2 timmar kommer dom tillbaka för att hämta upp mig ska dra iväg och käka en snabbis så jag kanske inte ska käka något nu då kanske en liten macka kan gå ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0