7:e November 2010

God morgon :)





Klev upp för ca en timme sen kanske ah det stämmer nog bra :)
Så har nu gjort mig i ordning för dagens jobb. Det var meningen att jag skulle börja kvart i två men hon jag ska jobba med idag ringde mig för ett tag sen och frågade om jag möjligen skulle kunna komma redan vid ett och visst :D

Haha Jonas hade räknat med att han skulle få jobba lite med en mätare han skulle ha i bilen så kanske en kvart efter att han hade åkt så frågade jag honom om han kunde skjussa mig dit till klockan ett :D
Stackarn det är inte lätt att vara min chaufför :D

Resten av dagen annars så är det inte mycket planerat ska nog bara ta det lugnt, det är ju så fint väder ute också så :D Kanske blir någon promenad.Vem vet ;)
Har visserligen tvättid ikväll så :/

Nåja det löser sig alltid.
Jobbar till kvart i tre så halva min dag är bokad.
Härligt!

Nej ska försöka klämma i mig lite frukost innan det är dags att åka.

Hörs senare :) Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0