9:e November 2010

God morgon! :)




Allt bra med er idag? Här ligger jag fortfarande i sängen och myser hihi :D Jätte skönt när det är piss väder ute har inte ens dragit upp persienerna så jag kommer väl få en chock sen när jag gör det :D

Ah ni ska få se resultatet på håret sen när jag väl lyckas komma härifrån. Det kommer inte bli lätt men jag gör det för er ;)

Ja ni då läsare vad har ni för er idag då? :) Har ni kommit igång med julhandlandet då?
Jag blev jätte osäker på Jonas present igår är inte alls säker på att han kommer bli glad :(

Jag tänkte ju ge han först en upplevelse att få åka ferarri eller lambogini men då stod det sen att det varade bara i 10 min och då var det inte värt tyckte jag.

Aja jag får lösa det på något sätt.


Nu ska jag försöka komma upp ur sängen här och fixa frulle.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0