Borra

Aaaaah ska ju till tandläkaren i morgon var det meningen men nu så ringde Jannica och sa att dom hade inte mitt nummer så dom hade lekt dektektiv så dom hade lyckats spåra henne då snacka om röta att hon hade mitt nummer men min tid hade avbokats min tandläkare kunde tydligen inte nu i morgon så jag fick en tid idag klockan 5. Aaaaah jag vet att jag har två hål i varsin tand längre bak för det gör ont när jag käkar godis så det ska bli skönt att slippa det nu.

Men har ju som sagt fortfarande as ont i halsen så vet inte hur detta kommer gå.Hahaha tandläkaren får ha tålamod med mig.
Hihi!

Ah så babe får skjussa mig sen då.

Usch jag som hade hoppats att jag fick vila idag.Men men.Skönt att få det undanstökat.Måste be dom kolla riktigt hur min plast del som sitter på dom två främre tänderna ser ut också ni som inte evt så ramlade jag av cykeln när jag var mindre och slog ut en ganska stor flisa så utan plast delen så ser jag as rolig ut en glipa på kanske en halv centimenter.

Inte snyggt får be dom fixa till den för den ser lite konstig ut.

Men önska mig lycka till och får hoppas att jag inte har hundra hål :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0