Camilla

Snart så kommer Jonas tvilling syster camilla hit. Hon ska också sova över här hos oss. Hon ville inte riskera att köra hem i detta väder och det håller jag med om det skulle inte jag heller vilja.
Vi höll på att krocka när vi skulle åka och käka på max.
Jonas verkligen stod på bromsen det var helt ärligt några cm ifrån den andra bilens bakdel.
Helt sjuk!

Jonas satt och sa " shit shit shit"! Hahahah jag förstod inget först som vanligt haha xD
Ja nu ikväll så händer det annars inte så mycket ska vara social mot Camilla så kommer nog inte sitta vid datorn hela kvällen dessvärre. Men det kommer att komma något inlägg då och då skulle jag tro hihi :D

 Nej ska plocka upp lite på bordet innan hon dyker upp :)

Puss så länge:love:

naaw gillar denna bild på älsklingen och hans syskon :D Detta togs då innan Jenny fick elliot :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men shit va läskigt att vara så nära att köra på nån!! :O

2010-11-25 @ 12:39:38
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0