Done

Så nu har jag avslutat mitt halvtimmes pass.Känndes jätte kort.
Sen så kom det inte så många till visningen heller så det var lugnt :)
Idag var det som sagt med Mary och jag älskar den där kvinnan hon är så himla rolig och glad exakt hela tiden :D

Sen så tog Jonas med mig till media markt och elgiganten för att kolla lite hahaha våran vardagliga rutin på söndagar :D

Sen var vi tvungna att handla lite nödvändigheter hem också visst det slank ner en liten godis bit.
Jag skulle ju inte köpa något sånt skulle ju köpa frukt men kunde inte hålla mig denna gång så det fick komma hem en ask toffifee;)

äääääälskar dom :D Seriöst dom är fan mycket godare än vanlig marabou choklad som Jonas köper :D
Mumms!
Så nu vet ni vad jag kommer att smaska ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0