Duktig?

Kolla vad jag har gjort? :) Men jag funderar på om jag ska skriva ut formar istället och sen klippa ut och använd som mall och sedan måla svart över så det sitter :) Sen är det ju bara att måla över det med vitt om man tröttnar :)

Ah ni som inte kan tyda det kunde inte Jonas heller först men det står " Kärleken övervinner allt"
Och jag har gjort allt själv :D

Och i Sovrummet fick det också bli en och vad passar inte bäst där om inte " Carpe Diem" :D
Eller vad tycker ni hiss eller diss.

Sovrummet kommer jag inte ändra på men här i vardags rummet är jag lite osäker. Men om jag ska måla så måste jag först köpa färg :)

just nu hänger det lite snett men det ska jag fixa till sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0