God natt

Mår mycket bättre nu faktiskt så himla skönt :)
Bea och Marcus kom över en snabbis för att lämna öl lådan :) Sen så satt jag och bea och snicke snacka lite :)
Vi får ta en runda på stan någon dag gumms :)

I morgon har vi lite planerat iallafall. Ska försöka hitta en ny dator.Står och velar hela tiden hur jag ska göra. Vill verkligen inte använda Jonas dator i väntan på att köpa en ny.
Och dom som är större kostar mycket mer så jag vet inte hur jag ska göra.
Dom där mini datorerna är ju så praktiska men då är frågan vilken av dom lagrar bäst??? :O

Nåja får prata med någon i morgon om det.
Sen ska vi hade vi tänkt iallafall svänga förbi Jonas mamma för att ge evelina sin födelsedags present som vi inte kunde ge denna helg när hon fyllde år.

Ja nu ska jag iallafall sova ska försöka komma upp någorlunda tidigt i morgon :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0