Hann inte in

Hahaha skulle precis ställa mig i duschen när Jonas ringer säger att dom är på väg att hämta upp mig för att åka och käka. Vilken tur att jag aldrig käkade någon macka i morse då :D

Käkade som vanligt på Marianns. Där mötte vi upp Jossan & Jens var jätte länge sen jag såg dom så det var kul :D Vi hörde om vad dom skulle hitta på ikväll och om dom kanske ville hänga på med ut :D Det skulle vara skit kul.
Så det hoppas jag på :) Dom är alltid roliga att umgås med.

Ja, nu ska jag iallfall hoppa in i duschen och hoppas att ingen ringer och ber mig gå ut igen haha :D
Så hörs efter om jag inte har drunknat.

Puss:love:

Kommentarer
Postat av: Felixstella

keep it up very nice site

2011-03-26 @ 16:23:54
URL: http://felixstella.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0