Hemkommna

Har nu nyligen kommit hem från pettsson hade jätte kul :D
Vi drog ju som sagt och käkade på Rasbo´s pizzeria jätte gott blev en pizza då för mig en med kyckling och massa paprika mums :)
Sen drog vi hem till han och käkade chip och drack lite öl eller ah han och jag gjorde jonas fick ju inte dricka eftersom han skulle köra hem oss sen :)

Sen såg vi lite på tv och såg sen filmen ah kommer inte ihåg vad den hette nu men det var den där rymden filmen med Bruce Willis och Ben afflek :)
Skit bra film iallfall!

Nu så ska vi ta och sussa här hemma.
Jag jobbar ju som sagt i morgon också eller hihi en halvtimme bara :)
Skönt säger jag bara!
Läääängtar till torsdag då lönen kommer :D

Håller tummarna på att det blir en del denna gång :)

Nej hörrni vi får ta och höras mer i morgon.

Puss och God natt sötnosar:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0