Hemma igen

Så nu har vi nyligen kommit innanför dörren. Har vart hos Ingmar sen klockan 6 kanske.
Fira ju som farsdag så vi käkade lite tårta och pratade :D Jätte trevligt.
Ikväll så kommer vi nog somna tidigt är så sjukt trötta vet inte varför.

Men jag lääääängtar till sängen just nu asså.
Sen ska jag sova ut lääääänge i morgon.

min mage känns lite lustig fortfarande, har inte vart hungrig något idag har käkat två mackor till frukost men sen när vi skulle käka på pizzerian där vid Ingmar så var jag inte ett dugg hungrig.
Wierd!

Nåja jag hoppas det går över tills i morgon.

Nu ska jag krypa ner i soffan med älsklingen tills vi tröttnar och går och lägger oss :)


Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0